poniedziałek, 24 lutego 2014

umocnieni





"Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia"


"Błogosławcie Pana wszystkie Jego dzieła
Które by nie kwitły, gdyby nie cierpienie
Błogosławcie Pana
Błogosławcie Pana wszystkie łzy i żale
Każda moja słabość i upokorzenie 
Błogosławcie Pana
Błogosławcie Pana wszystkie moje rany
Na które Duch Święty staje się balsamem
Błogosławcie Pana
Niech Cię błogosławią wszystkie me niemoce
Ból skrzętnie skrywany po bezsennej nocy
Niech Cię błogosławią
Błogosławcie Pana, że Mu ufam jeszcze
Że mnie wciąż uzdrawia łaski swojej deszczem
Błogosławcie Pana"
(s.M.Paula Siewak OCPA)

Bardzo dziękujemy za to spotkanie modlitewne,
wszystkim przybyłym i zaangażowanym w śpiew,
a nade wszystko Bogu niech będą dzięki!
My osobiście wróciliśmy po nim umocnieni...

Modlitwa śpiewem była piękna
i marzę, by następnym razem nie zabrakło wśród nas
ani jednej osoby, spośród obecnych ostatnio!
Niestety sprzęt nagrywający zawiódł
i udało nam się zarejestrować jedynie pierwsze pół godziny spotkania,
czyli mniej więcej jedną trzecią całości,
którą możecie posłuchać w pierwszym z powyższych nagrań.

Już teraz zapraszamy na kolejne spotkanie modlitewne,
które planowane jest na 22. marca.
A wcześniej 8. marca zachęcamy również do przybycia na spotkanie warsztatowe,
na którym będziemy spotkanie modlitewne przygotowywać, ćwicząc pieśni.
Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem
w spotkaniu warsztatowym 8. marca,
chcących zaangażować się w śpiew enHakkore,
prosimy o wcześniejszy kontakt z nami.
Jest to dla nas niezbędne w organizacji takiego spotkania.


"Stworzycielu Duchu przyjdź"
sł., muz. J.Gałuszka

Stworzycielu Duchu przyjdź mocą swą do naszych serc
Ześlij łaskę swoją, zapal płomień w naszych sercach, Boże nasz


"Niechaj zstąpi Duch Twój"
sł., muz. Franciszka Godlewska

Niechaj zstąpi Duch Twój i odnowi ziemię
Życiodajny spłynie deszcz na spragnione serce
Obmyj mnie i uświęć mnie
Uwielbienia niech popłynie pieśń

Chwała Jezusowi, który za mnie życie dał!
Chwała Temu, który pierwszy umiłował mnie!
Jezus! Tylko Jezus Panem jest!


"Błogosławcie Pana wszystkie Jego dzieła"
sł. s. M. Paula Siewak OCPA, muz. Paweł Bębenek

1. Błogosławcie Pana wszystkie Jego dzieła
Które by nie kwitły, gdyby nie cierpienie
Błogosławcie Pana

2. Błogosławcie Pana wszystkie łzy i żale
Każda moja słabość i upokorzenie 
Błogosławcie Pana

3. Błogosławcie Pana wszystkie moje rany
Na które Duch Święty staje się balsamem
Błogosławcie Pana

4. Niech Cię błogosławią wszystkie me niemoce
Ból skrzętnie skrywany po bezsennej nocy
Niech Cię błogosławią

5. Błogosławcie Pana, że Mu ufam jeszcze
Że mnie wciąż uzdrawia łaski swojej deszczem
Błogosławcie Pana


"Twoja moc"
sł., muz. Magdalena Krysztofek
(por. 2Kor12,7-10)

Boję się i brak już siły, by dalej iść
Moje serce słabe
Jedynie wierność Twoja pocieszeniem mym
Wiem, że wystarczy mi Twojej łaski

//Będę chlubił się z moich słabości
By zamieszkała we mnie Twoja moc //x2
Twoja moc...
Więc idę.


"Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia"
sł. por. Flp4,13, autor nieznany

Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia
Jezus! On mnie umacnia
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz