niedziela, 15 grudnia 2013

jak ziemia zeschła, spragniona, bez wody...



Boże, Ty Boże mój, Ciebie szukam...
Ciebie pragnie moja dusza, za Tobą tęskni moje ciało,
jak ziemia zeschła, spragniona, bez wody.  
W świątyni tak się wpatruję w Ciebie,
bym ujrzał Twoją potęgę i chwałę.
Skoro łaska Twoja lepsza jest od życia,
moje wargi będą Cię sławić.
Tak błogosławię Cię w moim życiu:
wzniosę ręce w imię Twoje. 
 Stałeś się dla mnie pomocą
i w cieniu Twych skrzydeł wołam radośnie:
do Ciebie lgnie moja dusza,
prawica Twoja mnie wspiera.
(Psalm 63, 2-5; 8-9)



PRZYJDŹ JEZU, PRZYJDŹ!
autor nieznany

Przyjdź Jezu, przyjdź, czekamy dziś
Do naszych serc, do naszych dni

Niech spłynie Twoja łaska, i niech wypełni mnie
Bo nadszedł czas, by cały świat poznał Cię !
Tyś Królem jest! Wołamy: przyjdź!


BĘDĘ ŚPIEWAŁ Ci NAJPIĘKNIEJSZĄ PIEŚŃ
autor nieznany

Będę śpiewał Ci najpiękniejszą pieśń
Z aniołami tak będę śpiewał Ci

Święty, Święty, Święty jest Pan. Zastępów Pan
Cała ziemia jest pełna Jego chwały


OTWÓRZ ME OCZY O PANIE
Sł. muz. Paul Baloche

Otwórz me oczy, o Panie, Otwórz me oczy i serce
Chcę widzieć Ciebie /x2

Wywyższonego widzieć chcę
Ujrzeć Ciebie w blasku Twej chwały
Wylej swą miłość i moc
Gdy śpiewam Święty, Święty, Święty
(Chcę widzieć Ciebie)


DO CIEBIE PANIE WOŁA DUSZA MOJA
autor nieznany

Do Ciebie, Panie, woła dusza moja
Tęskni ciało me
Gdy nie ma Ciebie, moje serce ogarnia lęk
Przyjdź, dotknij mnie, rozraduj mnie

Jezu, pragnę blisko Ciebie być
Jezu, w Twych ramionach się skryć
Słodycz Twą poznawać co dnia
Przy sercu Twym trwać


JAK ŁANIA PRAGNIE WODY
autor nieznany

Jak łania pragnie wody ze strumienia
Moja dusza pragnie Cię
Tylko Ty jesteś moim pragnieniem,
zawsze chcę uwielbiać Cię

Tylko Ty jesteś mocą mą,
wola Twoja wolą mą
Tylko Ty jesteś moim pragnieniem,
zawsze chcę uwielbiać Cię


SERCE PRZENIKASZ
Sł. muz. Magdalena Krysztofek

Gdyby moje oczy mogły widzieć Ciebie
Łatwiej byłoby rozpoznać, że przyszedłeś
Gdyby moje uszy mogły słyszeć, co mówisz
Łatwiej byłoby nam rozmawiać…

Twoja obecność zadziwia mnie
Twój dotyk czuję
Wszystkie moje myśli znasz
Serce przenikasz


BOŻE TWA ŁASKA
sł. muz. Katarzyna Kurzawska

Boże Twa łaska nad nami jest
Twoja miłość przychodzi wciąż
Działasz w mocy pośród nas
Przenikasz serca gładzisz grzech 

My chcemy więcej Ciebie, więcej łaski Twej
Pragniemy więcej mocy, więcej miłości Twojej 


O WYCHWALAJCIE GO
Sł. Ps 117, muz. Karol Karkowski

O wychwalajcie Go wszystkie narody
I wysławiajcie Go wszystkie ludy
Jego łaskawość nad nami potężna
A Jego wierność trwa na wieki
O alleluja, alleluja!

PRZED TRONEM TWYM STOIMY
sł. muz. R. Morgan Hillsong

Przed tronem Twym stoimy,
wpatrzeni w Twej miłości blask
Do Ciebie Panie podobni
stajemy się widząc Twą twarz

Chwała Twa wypełnia nas,
obecności Twojej blask
Gdy wielbimy Ciebie, wiem, jesteś tu

Wznoszę głos!
Wyśpiewam pieśń uwielbienia
Na wieki, na wieki

Chwała, cześć,
mądrość, moc, błogosławieństwo
Na wieki, na wieki


STOJĘ DZIŚ
sł. muz. J. Houston Hillsong

Stoję dziś.. Moje serce, ręce tak wyciągam
W podziwie dla Tego, który wszystko dał
Stoję dziś… Moją duszę Panie Tobie składam.
Ja chcę być jak Ty !







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz