niedziela, 10 listopada 2013

kilka kropel wody




Pierwsze spotkanie modlitewne enHakkore za nami.
Jesteśmy wdzięczni wszystkim za przybycie.
Dziękujemy za obecność każdej i każdego z Was!
Zapraszamy na kolejne spotkania modlitewne.
Najbliższe odbędzie się 23.listopada b.r.

Zaczynamy skromnie.
Ale już ten zwyczajny, prosty śpiew i nieliczne instrumenty
dały nam wiele radości
i były niczym kilka kropel wody
na tej naszej duchowej pustyni tworzenia się enHakkore...
Chcielibyśmy śpiewać i grać jeszcze bardziej, mocniej, więcej!
Zapraszamy wszystkich mających chęć i predyspozycje
do włączenia się w nasze muzykowanie.


Jak na razie modlimy się znanymi, ogólnie dostępnymi pieśniami.
Liczę, że może z biegiem czasu 
w enHakkore będzie więcej twórczości i autorskich utworów.
Na ostatnim spotkaniu modliliśmy się następującymi piosenkami:

"Trójco Święta" autorstwa M. Jaskuły
"Jak ożywczy deszcz" autorstwa S. Butenko
"Dotknij Panie moich oczu" autorstwa F. Godlewskiej
"Oddaję Ci życie swe" autorstwa L. Pospieszalskiej i B. Mencel
"Stoję dziś" jako polski cover piosenki autorstwa J.Houston
"Wyczekuję cudów" nasza piosenka autorska - sł. muz. M. Krysztofek
"Tobie Panie zaufałem" nasza piosenka autorska - sł. muz. M. Krysztofek
"Mów do mnie Panie" autorstwa M. Otremby
"Wspaniały jest Bóg" jako polski cover piosenki autorstwa C. Tomlin
"Przed tronem Twym stoimy" jako polski cover piosenki autorstwa R. Morgan
"Powietrzem moim jest" jako polski cover piosenki autorstwa M. Burnett




TRÓJCO ŚWIĘTA
sł. muz. M. Jaskuła

Duchu Święty do nas przyjdź                
Dotknij w sercach naszych ran  
Uzdrów je miłością Swą            
Pokój w serca nasze wlej                     

Królu życia do nas przyjdź
Niech Twój krzyż jaśnieje w nas
Łaską swoją ulecz nas
Ogień niech zapłonie dziś

Ojcze Stwórco świata przyjdź
Niech Twój obraz żyje w nas
Przyjdź i ześlij Ducha nam
Niech umocni życie w nas
 

JAK OŻYWCZY DESZCZ 
sł. muz. S. Butenko

Jak ożywczy deszcz  Duchu Święty przyjdź 
Dotknij naszych serc, rozpal ognia żar 
Dziś przenikaj nas tchnieniem mocy swej 
Bądź nam światłem dnia i nadzieją serc 


DOTKNIJ PANIE MOICH OCZU 
sł. muz. F. Godlewska Deus Meus

Dotknij Panie moich oczu, abym przejrzał 
Dotknij Panie moich warg, abym przemówił z uwielbieniem 
Dotnij Panie mego serca i oczyść je 
Niech Twój Święty Duch dziś ogarnia mnie



ODDAJĘ CI ŻYCIE SWE
muz. L. Pospieszalska, sł. B. Mencel

Oddaję Ci życie swe     
Ty, Panie wiesz jakie jest                     
Za wszystko przepraszam Cię
Co było grzechem i złem

1. Oczyść Panie duszę mą                  
Zapomnij mi moje winy 
Obmyj mnie Twą Świętą Krwią  
Podaruj mi nowe życie             

Daj Ducha Świętego mi
By odtąd prowadził mnie
Rozpalił dziś w sercu mym
Ognisko miłości Twej

2. Przyjdź zamieszkaj w domu mym
Z Twą łaską i miłosierdziem
Otocz mnie ramieniem swym bo ja…

Oddaję Ci życie swe…

3. Wybawiłeś duszę mą
Umarłeś za moje winy
Jezu jesteś Panem mym
Zbawicielem mym!

Oddaję Ci życie swe…

 
STOJĘ DZIŚ
sł. muz. J. Houston Hillsong

Stoję dziś.. Moje serce, ręce tak wyciągam       
W podziwie dla Tego, który wszystko dał
Stoję dziś… Moją duszę Panie Tobie składam
Ja chcę być jak Ty !
            


WYCZEKUJĘ CUDÓW
sł. muz. M. Krysztofek

To, co poczęło się        
w Twoim zamyśle, Panie                      
Nie zginie z ręki zła,
nie zachwieje się budowane na Skale
Nie szukam w sobie siły,
wyczekuję Twoich cudów, Panie
Ty jesteś Bogiem moim, Jezu, ufam Ci!
Tobie oddaję życie moje!

Życie moje Tobie oddaję
Ty jesteś Bogiem moim, Jezu, ufam Ci!
Tobie oddaję...


TOBIE PANIE ZAUFAŁEM
sł. muz. M. Krysztofek

Tobie, Panie, zaufałem                     
(Tobie życie moje daję, Panie)
Moje życie daje pod Twoje władanie                   
Tylko Ciebie będzie uwielbiać serce me  
(tylko Ciebie)       

Bo cudowna jest miłość Twoja (Boże)  
Jedyna, takiej nie może dać nikt inny
Nieskończone miłosierdzie dla nas masz
Nie zabraknie dla nikogo


MÓW DO MNIE PANIE
sł. muz. M. Otremba mate.o

Mów do mnie Panie, chcę słyszeć Cię  
Przyjąć od Ciebie, co masz dla mnie
Nie chcę się chować, lecz w Tobie skryć
W cieniu Twym, Panie, chcę iść

Święty, potężny jesteś Panie nasz        
Przed Tobą dziś możemy stać
Dzięki łasce, nie dzięki nam samym


WSPANIAŁY JEST BÓG
sł. muz. C. Tomlin Hillsong

Wspaniały jest Bóg      
Jakże wielki jest nasz Pan                               
Jakże wielki, wspaniały jest Bóg                       

Jego Imię święte jest
Jemu dziś oddaję część
I wyśpiewać chcę: wspaniały jest Bóg


PRZED TRONEM TWYM STOIMY
sł. muz. R. Morgan Hillsong

Przed tronem Twym stoimy
Wpatrzeni w Twej miłości blask
Do Ciebie Panie podobni
Stajemy się widząc Twą twarz

Chwała Twa wypełnia nas
Obecności Twojej blask
Gdy wielbimy Ciebie, wiem
Jesteś tu

Wznoszę głos,
Wyśpiewam pieśń uwielbienia
Na wieki, na wieki

Chwała, cześć
Mądrość, moc, błogosławieństwo
Na wieki, na wieki


POWIETRZEM MOIM JEST
sł. muz. M. Burnett

Powietrzem moim jest /x2
Obecność Twoja święta w sercu my
Powszednim chlebem my /x2
Twe Żywe Słowo dane mi dziś

Bez Ciebie nie mogę już żyć
Dla Ciebie me serce chce bić


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz